Planering :D

Herregud, nu är det bara två veckor och en dag kvar innan vi åker till New York!! Vid den här tiden om två veckor kommer jag vara helt kocko i huvudet... Kan inte fatta att den efterlängtade USA-resan äntligen blir av! Jag har bara väntat hela mitt liv :D
Kommer förmodligen inte kunna sova en blund den natten.. Åååå vad jag längtar!!

Idag har jag, Julia, Sophia, Robin och Christian suttit på Starbucks (så klart!) och planerat lite:) Vi har pratat om vad vi vill se, restauranger vi vill äta på, med mera, med mera. När man sitter och pratar så, så längtar man ännu mera.
Det är runt 25 grader i solen där nu, så vi kommer ha det himla gott. Ingen vinterjacka eller vinterskor. Det lämnas hemma!

Nu är det snart dax att sova. Känner att jag behöver det idag.. Är så där äckligt trött så det är jobbigt!
Natti natti!


SÅ KLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0