Weeeiiooo

Idag har jag sagt upp mig från jobbet! Det finns nog ingen bättre människa att prata med än Marianne Sjöö :D

Imorn är jag ledig så jag ska vara hemma med Olivia och Alexander som är sjuk. Anton ska till dagis som vanligt! Imorn kväll ska jag på informationsmöte på skolan och lägga upp min plan för engelska b.

Den 30/4 gör jag min sista arbetsdag på Ica. Efter jobbet åker jag hem och firar Fredrik som fyller 28 år. 1/5 tar jag helsemseter från både familj och jobb och åker till städernas stad, NEW YORK! När jag kommer hem så blir det flytt för hela slanten :) Hela helgen kommer vi hålla på att flytta in i huset och då har jag beställt ett underbart härligt vårväder så att det blir grill i trädgården med alla som hjälper till att flytta!
Måndag den 14/5 börjar jag jobba på mitt ny-gamla jobb, Birgers Chark :)
Känner just nu att framtiden ser väldigt ljus ut! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0