Onsdag 5/7 2012

Idag var det sista dagen för pojkarna på dagis i Tuve :(
Det känns väldigt tråkigt, men är säker på att det kommer bli väldigt bra när de börjar på sitt nya dagis i Augusti.
Vi kommer sakna all underbar personal, de goa barnen och föräldrarna väldigt mycket!

Jag var som vanligt med och lämnade barnen i morse och tänkte inte alls på att jag faktiskt inte kommer dit och hämtar de nåt mer. Det blev aldrig något ordentligt hej då från mig, vilket var synd.. Det viktigaste var ju ändå att barnen fick säga hej då ordentligt :)

Nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lunch. Dags att återgå till arbete. Hoppas jag hinner hem i tid ikväll så att jag får höra hur barnens dag har vart :)
Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0