En helvetesnatt, en underbar dag... som ändå slutade lite tråkigt:(

Jag har åkt på nån magsjuka av nåt slag. I natt och i morse har jag vart uppe och spytt.. Mådde riktigt illa så det vara bara att stanna hemma idag. Efter lite vila så har det vart bra under dagen, men jag har typ som kramp i magen. Äckligt! Det gör ont.. 

På eftermiddagen kunde vi iaf gå ut i det underbara vädret. Efter vi hämtade pojkarna på dagis vid klockan två så var vi ute i två timmar och lekte och fikade med lite glass och bullar. Vi träffade Julia där hon jobbar :) Jätteroligt att få se henne idag! 
När vi bestämde oss för att gå hem skulle pojkarna bara stanna till vid en rutschkana för att åka några gånger. Det slutade med att lilla Anton ramlade och slog i sina tänder där det lossnade bitar från tre tänder och en tand är lös. Det fick bli raka vägen till tandläkaren.. Hon hoppades på att den lösa tanden skulle fastna igen, annars kanske de måste dra ut den. Vi ska även hålla koll på om den ändrar färg eller om tandköttet blir svullet. Då får de nog också dra den. Stackars lilla Anton med små fina tänder :(
Nu ikväll så var det Olivias tur att spy, stackars liten... Vi får väl se hur denna natten blir. Just nu sover alla gott, men har en känsla av att den kan bli jobbig:(

Nu blir det en dusch, sedan sängen. Borde ha gått och lagt mig för längesen egentligen :) God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0