Härligt!

Har haft en jäkla huvudvärk hela dagen, har vart helt väck på jobbet idag känner jag. Den släppte när jag kom hem och tog en panodil, så nu känner jag mig pigg och glad :)
Har tittat på tre avsnitt av Sex and the city och längtat lite! Inte ens fem veckor kvar nu!!! Undrar vad jag gör om fem veckor? Då är klockan 17:33 i New York för att vara exakt. Kanske sitter på nån trevlig uteservering på en trevlig restaurang, shoppar i nån rolig affär, kollar utsikten från Empire State Building?? I vilket fall som helst vet jag att jag kommer njuta av varje sekund!

Känner mig mycket nöjd och glad idag iaf. Har fått ett roligt telefonsamtal... :D

Fredrik har shoppat på sitt jobb också. Igår kom han hem med tre salamikorvar på 800 gram styck som vi kan smaska på ett bra tag framöver! Finns det nåt godare än salami?

Nu ska jag gå och lägga mig och sova riktigt gott! Idag har en stor sten fallit från hjärtat :)
Imorn börjar jag jobba 13:30 så jag hinner med både frukost, lek och lunch med familjen :D

God natt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0